środa, 15 stycznia 2014

NiespodziankA!

Jako niespodziankę wybrałam.. Wywiad z Joasią ! Tj. Posiadaczka bloga trelemodele.blogspot.com !!

. A więc zacznijmy !

                                                                 ************************
Agata : Hej ! Mogę przeprowadzić w tb wywiad na bloga? Byłabym wdzięczna :P
YourCookie : Tak , oczywiście !
A : Super ;) 1 pytanie : Jak masz na imię oraz ile masz lat ?
YC : Mam na imię Joasia i mam 11 i pół lat .
A : Pytanie 2 : Od kiedy prowadzisz bloga trelemodele.blogspot.com , oraz czy czułaś satysfakcję przy pisaniu 1 , 2 , 3 posta ?
YC : Bloga prowadzę od 6 grudnia 2013 roku , także niedługo . Czułam dużą satysfakcję kiedy mojego 1 posta zobaczyło ponad 30 osób ;)
A : To naprawdę dużo ! W porównaniu do mnie to nawet więcej , bowiem mojego 1 posta zobaczyło 27 osób ;)
YC : To też dość dużo ;)
A : No nwm ;( Ale nie ma się co smutać , przejdźmy dalej ! 3 : Jak myślisz , posty jakiej kategorii dają ci najwięcej wyświetleń ?
YC : Myślę , że takie poradnikowe ;)
A : Jakie jest twoje hobby ?
YC : Lubię jeździć konno , ponieważ mam tak od małego i sprawia mi to ogramną radość :]
A : Aha ;) Jaki jest twój ulubiony kolor ?
YC : Nie mam ;)
A : Serio ?!
YC : Tak ;)
A : Pytanie numer 6 : ( Dziaaaa xD ) Co lubisz robić w wolnym czasie oprócz jazdy na koniach ?
YC : Grać w Simsy i Minecrafta :]
A : Pytanie 7 ! Ile grasz już w MC i czy w tym czasie zdąrzyłaś już kogoś namówić do spróbowania w tej grze ?
YC : Gram na swoim MC chyba od wakacji , a wcześniej grałam u znajomych . Tak , namówiłem już kilka osób i są one zadowolone ;)
A : A Simsy ? Też coś o nich wspominałaś .
YC : Nie .
A : À prōpos , masz ulubionych YouTuber ' ów ? Z pośród całego yt ;)
YC : Tak , mam ;) Blowek i MagdalenaMariaMonika ;) Ich najbardziej lubię , ale innych też chętnie oglądam ;)
A : A ja reZi , Blowek , Polski Pingwin i Masterczulek ;) No i może Mandzio xD
A : Pytanie 8 ( chyba .. ) Czy masz jakieś marzenia ?
YC : Na pewno jak każdy dużo ;)
A : Ekhm . Ale jakie !
YC : No napewno chcę mieć własnego konia , uczyć się francuskiego , żeby moja rodzina była zdrowa , pojechać do Włoch , oraz 2 raz do Paryża :)
A : Jakaś ty szczera xD thx za wywiad !
YC : Ja też dziękuję !
       
..
£Agata£

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz