wtorek, 21 stycznia 2014

Mój cover : KONEQ!

Hej , tu znowu ja AguŚ xD Troszkę mnie zasmucił fakt , że mojego posta pt. NiespodziankA! zobaczyło aż.... 8 osób! No tak .... Jak mam się cieszyć?! PISAŁAM TO 3 GODZINY ! Naprawdę się starałam , Really ! Ale teraz znaczy TERAZ tu , piszę to na kompie ! Tak , tata majster sztyk  ( czy coś w tym stylu xD ) naprawił mój problem z blogger.com ! Jestem mu wdzięczna , więc mam nadzieję że wy też ! No i teraz spamujcie pod tym postem " DZIĘ - KU - JE - MY TATO - AGATY !! " xD Ale serio , chcę takie komki xD Ok , koniec zmartwień , mam nadzieję że kryzys blogowy za niedługo minie ! Ogólnie , jak możecie zobaczyć po nazwie tego pościka ;* TAK ! Zapraszam was do więcięcia udziału  w moim konku ! CO TYM RAZEM WYMYŚLIŁAŚ AGATO :@ ! A m.i.n. Konkurs na twój własny Cover ! Zasady opisane w następnym poście , który pojawi się za kilka minutek ;) A poniżej macie moją piosenkę ;) Tak wgl. Zajmuję się śpiewaniem ;) No wiem , nie każdy lubi Grzeszczak , ale to moja faworytka oraz inspiracja ;*Mój kanał na yt to : Agata Zagórna . BAY! ☺Agata☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz